İki aylık bi oğlum var çok seviyorum uykusunda bile özlüyorum , odadan odaya geçemiyorum hemen hissedip ağlıyor uykuda bile anlayıp uyanıyor kuaföre gitmek istiyorum annem memleketten geldi yanımda ona bırakıp , bi gün olsun çıkmak istiyorum çok ağladığı için kıyamıyor oyalayamıyor o da , doğumumdan beri çıkmadım.Kızlar bebeğimi sakinleştirecek ne yapabilirim bi gün olsun çıkmam lazım ilk insan gibi oldum evden çıkamıyorum çok ağlıyor gazlı bi bebek zaten bi çözüm bana lütfen