Merhabalar arkadaşlar dış gebelik amaliyatı oldum e nabız dan işlemlerime girdim ne işlemler yapmışlar diye ligasyon diye bı işlem var bağlama demkmis bende korktum tüplerimi mi bagladilar vs diye tüp ligasyonu farklıymış kafam çok takıldı doktoru da görüp soramadım ikisi farklı şeyler degilmi