Tugceksck Hilalctn08 geçen hafta e bebekten joie mimzy lx aldık bende burda yorumları okuyarak aldım bebeğim 5 aylık doktorumuz yavaş yavaş oturtabilirsiniz demişti arkası kademeli olduğu için hafif yatar pozisyonda biraz oturtuyoruz şimdilik memnunuz
Kucukkalbim Hilalctn08 Civilden bondigo markalı mama sandalyesi aldım.Sandalyeye sabitleniyor oldukça güvenli,rahat,her gittiğim yerde de taşıyorum yer kaplamıyor,müzik ve oyuncaklı onlarla oyalanırken eğlenceli şekilde yemeğini yer 👍🏻
Perismom Hilalctn08 joei mi ne ondan aldım 700₺ para verdim kızım gıcık oldu oturmuyor. Çok ağır yerinden kalkmıyor. Etrafı çok sarılı bebek sikiliyor. Yemek yerken döküyor temizliği nerdeyse imkansız heryeri mama oluyor. Gittim e bebekten su restauranarda kullanılanlardan 79₺ ye kızım bayılıyor. Hem çok hafif hop mutfak hop salon hop balkon.
Hilalctn08 Tugceksck benmkıde 5 aylık bende ek gıdaya gecıcegı için hemde oturmayı ogrenır dıye istiyorum
Hilalctn08 Kucukkalbim tesekkr ederm 😊 bende bakmıstm civile ama kullanan bırınden duymak daha ıyı oluyor
Ssssraa Prego mio mama sandalyesi kullanıyoruz çok memnunuz sırt kademeli yükseklik ayarlanıyor vs bir mama sandalyesinde olması gereken her şey var diye düşünüyorum