Metalp İkiz bebeklerimin ikisi de ek gıdaya başladığımdan beri yoğurt yediğinde yüzü kızarıyor. 15 dakika sonra falan kayboluyor. Şu an 13 aylık oldular. Doktorumuz aylar önce bu geçici bir şey yoğurt yanaklarını tahriş ediyor. Alerjik değil demişti. Zamanla geçer demişti. Şimdi burda eski postlara bakıyorum bu durumda olup da bebeğimde alerji çıkan da var çıkmayan da var. Ben doktoruma güvenmek istiyorum açıkcası. Ama bununla ilgili doktoru benimki gibi konuşan var mı? Geçenlerin ki hangi ayda geçti?
k105807 Metalp merhabalar ne durumdasınız, bebeğim 6 aylık bir hafta ile yoğurt denemesi yaptım aynı şekilde yüzünde kızarıklar oldu. Bize de doktorumuz öyle dedi. Son durumunuz nedir, ne sıklıkla yoğurt denemeleri yaptınız.
pinkooo_02 Metalp sadece yogurt yedilermi öyle oluyor süt ürünlerine alerjisi olabilir bir süre süt ürünleri vermeyin siz emziriyorsaniz sizde yemeyin 1 ay sonra belirtisi geçer zaten
saribez k105807 merhaba ben de oğluma ne zaman yoğurt versem yoğurdun kaşığın değdiği her yer kızarıp dakikalar sonra geçiyordu test yaptırdık ve süt alerjisi çıktı
k105807 saribez emziriyorum, şimdiye kadar belirgin bir alerji belirtisi görmedim. Sizde daha önceden sinyaller var mıydı
saribez k105807 ben de emziriyorum öncesinde mukuslu kaka vardı ama başka belirti olmadığı için önemsemediler ek gıdaya geçince öğrendik