tuceler Kızlar bebeğim kolik 3.5 aylık oldu ama gazı azalacağına daha çok arttı böyle bir durumla karşılaşan var mı
Hemsire-anne Benim kolik değil ama benimki de bu ara gazı arttı huysuz ağlıyor sanki dövmüşüm cimciklemilim gibi çocuğumu tanıyamıyorum