Merhaba kızlar. 26 27 gün önce kürtaj oldum.. normal kürtaj sonrası kanama oldum 27 gün sonra adetimi oldum fakat böyle bir sancı yok sağ tarafımda bir ağrı kendi oğlumla ilgilenemeyecek halde halsiz yataktan kalkamaz kıvranıyorum neyse normal devlet hastanesine acil olarak gittim kanıma baktılar temiz idrarde enfeksiyon olduğunu söyledi antibiyotik yazdı gönderdi. Daha sonra benim ağrılarım hala devam edince nedir bu yahu diyip kadın doğum uzmanına gittim kendisi bana alttan muayene yapıp 3 adet 2 +2 ve 3 cm olmak üzere kist olduğunu söyledi tabi bu kistler sana zarar vermez kendiliğinden gider dedi devlette doktorun yazdığı antibiyotiğe devam et dedi ve majezik yazdı kızlar siz ne diyorsunuz bu duruma başına gelen varmı korkuyorum ağrım hala devam ediyor boşluğumda bir ağrı gitmiyor dayanamıyorum bıçak saplanıyor evimin işi gücü kaldı ağlıyorum hep anbiyotiğe devam ediyorum suan ağrı kesicilerde ağrımı kesmiyor hafifletiyor