Papatyaaa01 6. Ay olmasın o, benim kızım da çok kefir içer, kaç tane doktor ile konuştuysak aaa çok güzel derler. Şuan oğlum yaklaşık 7 aylık onada kefir içeriyorum. Genellikle kendim mayalı yorum, arada aldığım zaman ise Altınkılıç markasını alıyorum içeriği temiz.