meria10 Kizlar erken gebelik testi aldm silik çıktı,beta hcg 0.14 gebelik yok dedi reglimn gecikmesinin 4 .gunu cildiricam
alyamoms_ meria10 geciktikten sonra kan tahlili yaptırdıysanız muhtemelen yoktur. Ama geç döllenme olabilir bir hafta sonra yenileyin
meria10 alyamoms_ tekrar cikma olasılığı var mi yani ? ama esim nerdeyse 1 aydir yoktu olsa cikmaz miydi