Merhaba kızım 19 ay 10 günlük halen aşısını yaptıramadım. 18 ay aşısını en fazla ne kadar geciktirebilirim? Şu an fizik tedavi alıyoruz yürümediği için artık koltuklar arası gidip gelmeye başladı çok şükür. Aşılar kızımı çok etkiliyor birkaç gün ateşli huysuz oluyor yeni yeni adımlamaya başlamışken tersine dönmesinden korkuyorum 😢 en fazla ne kadar geciktirebilirim bilginiz var mı?