rizelirizeli Kızlar merhaba Bebeklerde ateş kaç olunca yüksek demek kaç olması lazım ? Bu gün ölçtüm 37.4 çıktı soğuk uygulama yaptım biraz indi d vitamini verdi doktor ona başladık ondan olabilir mi? Bebeğim yenidoğan 1 haftalık
aura_meselesi_bu_sekerim rizelirizeli ateşi normal suan Yenidoganlarda ateş Yüksek ateş 38 °C ve üstü