busyy1710 bizde 3 ay sürdü nerdeyse pamukcuk. Sonra geçmeyince ebemiz fikir vermişti ilk kuru bi bezle ağzının için sıyırırmış gbi sil sonra karnonatlı suyla sil demişti bende oyle yaptım kuru bezle o beyazlarını bastırarak sildim sonra mikostatin diye bi damla var onu beze tamlatarak ağzının içini sildim 3 güne geçti 3 ayda geçmeyen pamukcuk valla. mikostatin ve karbonatlı suyla dönüşümlü olarak sildim