Kızlar çok fenayım kolumu kaldıramıyorum burnum akıyor boğazım ağrıyor halszim eşim çalışıyor ve yalnızım yardıma gelebilecek kimse yok bebeğimin giyecek kıyafeti bile kalmadı yıkadım asacak mecalim yok yağmurda içeri asıcam mecbur ev toz içinde çok kötü ve yetersiz hissediyorum kendimi bi yandan hormonlar bi yandan grip bebeğime yetemiyorum 😢 o daha çok küçük keşke daha güçlü olsaydım diyorum 😔😔napıcam emzirirken olabildiğimiz bi iğne filan var mi gidip bi iğne olayım bari geçmesi lazım bu hastalığın 😔