Selam anneleer, sizin cocuklarda durumlar nasil? Kendi kendine oynayabiliyorlar mi? Malum daha yeni yazdiracagiz krese. Elhamdulillah her günümüze şikayetçi degilim ama cok bunaldim sanki cok sevdikce cok ilgilendikce dahada kötüye gidiyor hersey.. ektiğimi biçmiyor gibi hissediyorum. Nasil desem ornegin biri cocugunla HIC ilgilenmez yemegi de cok yapmaz ama cocuk bir o kadar sorumluluk sahibi annesinin üstüne gitmiyor annesi cocuk kücük oldugu halde bir nefes alabiliyor. Ben ne kadar bes yildizli otel gibi tabaklar hazirlasam, oyun oynasam, sevsem ilgilensem sanki ters tepiyor .. 2 yas sendromu bitmedi sanki inatlasmalar laf dinlememeler felan oluyor,
Ben sizden ogut istemiyorum sadece sizde durumlar nasil, sabriniz ne durumda onlari merak ediyorum 🙁 dünyanin en sabirli insani olarak artik tükenmis gibi hissetmem beni cok üzüyor 😥 ama kis ayinda cocukla evde olmak cok zormus onu fark ettim