yavrusununannesii kızlar size benden tavsiye bebek doğunca direk kordonu kestirmeyin 5dk öyle beklesin o kan bebeğe geçsin yoksa kan eksikliği ve sarılık oluyorlar. Bu konuda ısrarcı olun olan bizim çocuklarımıza olmasın.
Suhedalm yavrusununannesii benim doğum yaptığım hastanede doğal doğum yöntemi uygulandığı için bir komplikasyon gelişmediği müddetçe kordon hemen kesilmeyip son damlasına kadar bekletilip anneyle ten teması yapılıyordu. Ama ben faydalanamadım tabii doğduğu an kesip yoğun bakıma götürüldü. Ama çok isterdim yani faydalarını duymuştum bende hastalık açısından. 🥹
yavrusununannesii pasaklisinkukuli Çoğu doktor bunu biliyor yapmıyor. istersen araştır faydalarını ben sonradan öğrendim o zaman öğrenmiş olsaydım teşekkür ederdim bilgi verene.
yavrusununannesii pasaklisinkukuli keşke her doktor bilinçli olsa bizde doktorculuk yapmak zorunda kalmasak…
pasaklisinkukuli yavrusununannesii herşeye fikriniz var brn bunun benim mesleğime sıçramış halini de biliyorum yok ödev verin yok vermeyin yok tabletten verin yok daha cok örnek yaptırın daha az yazdırın herkesten daha cok doktor herkesten daha cok öğretmensiniz vb
yavrusununannesii pasaklisinkukuli bende öğretmenim farkındayım herseyin herkes bilinçli değil maalesef.