kızlar böyle bir başlık açtım ama biliyorum ki her çocuğun gelişimi farklıdır sadece merak ediyorum benim kızım 15 aylık sadece alt iki dişi var daha hiç dişi çıkmadı bu durumda olan ya da bebeği böyle geç diş çıkaran oldu mu aranızda? İlk çocuğum olduğu için bilgisizim bu konuda.
Düzenli olarak doktor kontrolüne gidiyoruz doktorumuz herhangi bir sıkıntı görmedi çok şükür kan değerleri de iyi ben sadece böyle geç diş çıkaran bebek var mı başka merak ediyorum