Arkadaslar ben biraz pimpirikliyim. Canım hemen sıkılıyor böyle seylerde. 4 aylık bebegimde tirnak batmasi var ayaginda. Parmak kenari kızarmış hatta parmagin ucuda kızarık. Fucidin surdum. Baska ne yapabilirim. Tırnağını kaldirmak pamuk koymak falan ben yapamam oyle seyler fena oluyorum. Krem vs gibi öneriniz var mi. Ne kadar surede gecer bu 🥺