Sapsikanne Merhaba arkadaşlar. Özel bir kurumda çalışıyorum bu yıl maalesef şu ortamda yapa yapa %45 zam yaptılar. Sizin çalıştığınız kurumlar ne kadar yaptı özel sektör yazarsa sevinirim 🌸
BuzluKahve Sapsikanne Bizim kendi işimiz. Oran hesaplamadan yaptık zam. 22 alan 30 oldu. 3000 lira da yemek. Sigorta masrafı da 7500 lira. Ülkenin hali içler acısı. İşvereniz ama yeri gelince çalışandan az kazanıyoruz.
Kalp26 Sapsikanne ALDIGINIZ UCRETE GORE DEGISIR zam oranı ıyımı kotumu ozel sektorde hangı alanda calısıyorsunuz aldıgınız maas nedır bende ozel sektordeyım %50 zam aldım
Papatyaaa01 Sapsikanne bizimde bu hafta açıklandı %50%60 arası biz bölüm olarak 60 aldık diğerleri %50 almışlar galiba maaşı yüksek olan müdürler şefler %40 dediler doğruysa
Sapsikanne GezginPaNDa ama devlet temmuzda da iyi bir zam yaptı ve biz %15 aldık o zaman sadece o yüzden az maalesef
Avesila Sapsikanne Devlette %49 yaptı aslında. Birçok özel sektör %45’ten az yapıyor genelde. Bence iyi bir zam yapmışlar. Ha ne yapılırsa yapılsın yetmiyor asla maalesef o ayrı.
Sapsikanne Avesila valla markete gittiğimde canım dışarıdan bir şey yemek istediğinde şoktan şoka sürükleniyorum her seferinde herkes halinden memnun da bir bana mı tuhaf geliyor anlamıyorum ki
Avesila Sapsikanne Memnun değiliz tabiki. Yani kendi adıma değilim. Ama memnun olan %52’lik bir kesim mevcut maalesef
Sapsikanne Papatyaaa01 bu da bana saçma geliyor adam çalışmış emek vermiş müdür olmuş maaşı yüksek diye az zam vermek nedir yani ne bu herkesin maaşını eşitleme çabası anlamıyorum
Sapsikanne lilyummm korkunç ya nasıl geçineceğiz hiç bilmiyorum iki sene önceki standartlarımı devam ettirebilmem için şu an 60 bin almam lazım en az