OzgeSyr_ ben öyle yaptığı zaman çiş mi kaka mı diyordum başta. Kokuya göre anlıyorum zaten ama oda bilsin 🤣 sonra açarken tekrarlıyorum çişini mi yaptın kakanı mı, başta hepsine çiş diyordu. Sonra zamanla ayırt etmeye başladı. Şimdi çiş yada kaka yaparken söylüyor ama hala bezli, yazın bıraktırıcam, yaparken zaten hafif çömelmeye de başladı, ama hepsini anne çiş anne kaka diye söyleyemiyor unutuyor dalıyor bazen 🤣 ama genelde söyler.