Bebeğim 3 ay 12 günlük kızlar emmeye 2 3 kez kalkıyordu bir haftadır nerdeyse 1bucuk saat sabaha doğru uykusu hafifledikce her saat emmek istiyor gözle kapalı eller ağızda büyüdükce emme sıklığı azalması gerekmez mi anne sütüyle besleniyor sizlerde durum nedir