Bebeğim yeni doğduğunda BLW ile ek gıdaya başlamak çok mantıklı geliyordu ama şimdi 7.aya girmek üzere hep kaşıkla ben yedirdim neredeyse. Hem üzülüyorum hem tedirgin oluyorum. Ek.gidanin başlarında değil de sonradan 7.8.aylarda bebeğin eline yiyecekleri veren anneler var mı? Yani düşünüyorum eskiler bize nasıl yaptı acaba, şükür hiçbirimiz de yutma veya başka bir problem yaşamıyoruz. Hı tabi ki yemek aynı zamanda duygusal problemlerle de ilişkili bir süreç tabiki. Yutmada ya da ileride çatal kaşık tutmada problem olmaz ama aşırı yemek yer veya sorumluluk alamayan bir birey olur gibi gibi…. Aslında bu soruyu şu an büyük çocukları olan annelere soruyorum daha çok