defnee7_ Kızlar kızım 7.5 aylık 1 haftadır iştahsız huysuz geçenlerde hafif ateşi oldu birdaha olmadı böyle bir şey mi diş çıkarma belirtileriii damaklarda kabardı ama çıkan yok yemiyor eskisi gibi
Gunesaryamom defnee7_ yani bizde pek bir belirti göstermedi sanırım çok kaşınıyor ve salya artışı var çok şükür ateş olmadı 8 ay .16 günlük 2 dişimiz var 🧿🙏😊
defnee7_ Gunesaryamom ne güzel ya benim kızda iştahsızlık var huysuzluk var her bebek aynı olmuyor tabi ama hani böyle olan var mı yoksa başka bir sıkıntısı mı var onu da anlamak için böyle bir post açtım🤷🏻♀️😄