Misskokulum Zuhde_vera ya benim oğlum da 2 buçuk aylık yavaş yavaş başlıyor karbonatla zeytinyagini duymuştum sanki ben de bekleyeyim bakalım tecrübeli anneler ne önerecek 🤷🏻♀️
Ikrazumra19 Zuhde_vera zeytin yagini sur canim beklet biraz ince taraklar varya onunla tara sonra dus aldir tekrar tara