Babyalpymeetoo Anneler doğum günü pastalarınızı fotoğraf olarak yükler misiniz seçimde çok zorlanıyorum bana da başka isteyen varsa ona da fikir olur . 1 yaş için çok özenli bir butik pasta mı,yoksa evde yapılmış tek kat daha sade bişey mi?
hamdusenalarolsun Babyalpymeetoo bizimde mart başı. Resim baskılı yapmayı düşünüyorum. Hem klasik hem güzel hemde minnoş bi resim koyarım🥹
Duyulurum Babyalpymeetoo iki pasta benden ama üçüncüde yeni doğum yapmıştım pastayı aldık. Yine doğum günlerinde evde ne varsa onunla pasta yapmaya devam edeceğim, kendileleri özel yapım vs isteyecek kadar büyüyene kadar 😅
Mnli Babyalpymeetoo pastahaneye bile yaptırırsanız naked cake şeklinde yaptırın şeker hamuru hem pahalı hem çöpe gidiyor pintereste yazabilirsiniz naked cake birthday falan çok güzel modeller çıkar
benuykukadiniyimm CaninannesiCemre aşırı güzel olmuş konsept falan 😍 bende bu tarz yapmayı düşünüyorum kızıma bohem sade. Sizinki çok güzel olmuşş 😍
Babyalpymeetoo Sibelgngr bayıldım 😻 erkek için mi kız için mi bu? Aslında ikisine de olur ama kıza sanki illa pembe olmalı gibi 😂
Babyalpymeetoo AylaSuna aman aman amaaannn neler olmuş öyle 🌸 çok güzel gerçekten minik prenses pastası tam benim de kızım için olacak ama ilerleyen yaşlarda mı olsa bu kadar büyüğü onu bilemiyorum
AylaSuna Babyalpymeetoo Bize ananemiz yaptırdı ilk doğum günü olduğu için özenmek istedi umarım içinize sinen en güzel şekilde olur. İyi ki doğmuş miniğiniz hayırlı sağlıklı mutlu huzurlu başarı dolu uzun ömürler diliyorum 🌸🤍🤍🌿
Babyalpymeetoo Duyulurum fikriniz doğru aslında. Kendileri farkında olup talep edene kadar en doğrusu ama insan heves ediyor 😂
SetenayCo Duyulurum Şu ev yapımı anne pastası dünyadaki en samimi şey olabilir. Kızım 2.5 yaşında iki doğum gününde de pastasını anneannesi yaptı. Ben kendi doğum günümde de annemden hediye yerine doğum günü pastası istiyorum. Bayıldım, emeğinize sağlık ❤️❤️❤️
Babyalpymeetoo Mnli ay evet hiç bunu düşünmemiştim şeker hamuru asla yenmiyor olduğu gibi çöpe,teşekkür ederim
Babyalpymeetoo Aybarsmom_ ovvvv oğlum için düşünebilirim bunu aslında yakında 5 yaşına giriyor bence ideal ❤️🔥
Babyalpymeetoo kivircikannesi ahahah yok ya bence çok cici bence parti havası olmuş işte ne güzel nice yıllara 🎈