1anneem kaynanam g5 kullanıyor benim v12 keşke v12 alsaydım diyor. Hem çok ağır hem aparat eksiği var g5 te. Sadece dokunmatik tuş güzel diğer türlü hiç hoşuma gitmedi. Haznesi büyük içinde koltuk aparatı sabit ağırlığı fazla. Sürekli kullanırken kol yoruluyor. V12 hem haznesi idea ve aparatları fazla. İnanın öyle hazne küçük diye de çabuk dolmuyor. Zaten hazne büyük olsa içi dolana kadar beklersen içinde yiyecek varsa küflenir.