alynozds 45 günlük bebeğim var. İlk bebeğimde hiç başıma gelmedi yani ayda 1 2 sefer oluyordu o da cok yaparsa yada bez cok uuzn süre durursa taşma oluyordu ki normal kasılıyordum. Fakat bu kzıım da Allahım abartmıyorum günde 4 kere baştan aşagı kıyafet değiştim 🤦 şurada. 1haftafır falan normale döndük. Yoksa nasıl oluyor anlamadan yanlardan üstten alttan bacak kısmından bir yerlerden 💩 çiş her türlü taştı. Cok cıvık sıvı kıvamda oldugu için normal dedi hemşiremiz ama böyle bişey yok yani.
Prima sleppy baby turco Molfix bebem naturel hepsini denedim aynı. Baktım ki şu 1 haftadır bezde değil sorun bebeğin 💩 sında 🤣🤣🤣🤣
Suan prima 3 numara kullanıyorum taşımıyor 1 haftadır çok şükür.
Sşşznkide düzelir zamanla bezle alakalı değildir..