evlatkokusucennetkokusu aynı süreçleri yakın zamanda yaşayan biri olarak sürecimizi anlatayım umarım faydası olur.
On günlükken aradı sağlık ocağı ve çocuk metabolizma bölümüne yönlendirdiler. İlk olarak kanda biotinidaz aktivitesine bakıldı ve değere göre günde 5 mg bioak kullanmaya başladık hergün,aynı zamanda genetik test yapıldı sonuca göre çünkü ilaca devam ediliyor ya da bırakılıyor. Üç ay gibi bir sürede genetik sonucumuz belli oldu taşıyıcı çıktı bebeğim ve bize doktorumuz ilacı bıraktırdı. Ama hasta çıkması da asla korkulacak bir durum değil. Hasta çıkması için hem anneden hemde babadan hasta olan geni alması gerekiyor. Doktorumuz günlük bu vitamini aldığı sürece hiçbir sorun yaşamadan normal diğer sağlıklı bireyler gibi bir hayat sürecek demişti bize hatta çocuğumda genetik bir hastalık olacak olsa bunu tercih ederim demişti. Tedavisi basit bir durum. Umarım bebeğiniz için her şey çok güzel olur. Size tavsiyem aşırısı stres yapmış ve sütü kesilmiş bir anne olarak benim yaşadığımı siz yaşamayın ve asla stres yapmayın. Sağlıkla kalın😊