NimetSacal ben kücük bir kaba yiyebileceği kadar günlük yapıyorum canım o gün o tası yedirince kalanı maya olarak kullanıp ertesi güne taze olarak mayalıyorum ama haftalık yapanlarda var ekşimiyormuş dediklerine göre ama benim bebeğim 3 gün önce yapılmıs olanı nerden anlıyor bilmiyorum ama yemiyor o yüzden günlük yapıyorum zaten sütaşın sütüde adı günlük ama öyle 1 günde bozulmuyor bitene kadar kullanıyorum nerdeyse 5 gün bir sorun olmuyor