10 aylık asla ağzını açmıyor ne adam akıllı tadım yapabildik ne yemek yedi ebe artık sizin yediğiniz yemeklere gecicek başlaması lazım diyor ama nasıl baslicak demiyor yemeyen ağzını açmayan çocuğa napıcam bilmiyorum oğlum da hiç yaşamadım böyle bir şey psikolojim bozuldu resmen sabah öğlen akşam sadece anne sütü başka hiç bir şey yok 😔