Arkadaşlar burda doğuran anneler olduğu için burda sormak istedim hapymomda hamileler dolu😂 ben spinal sezaryen oldum kesildiğinde falan hissetmedim ama bebek çıkartılırken ve sonrası çok canım yandı doğumdan çıktığım gibi acıdan hüngür hüngür ağladım. Ama bakıyorum spinal sezaryen olan çoğu kişi çok güzeldi hiç bir şey hissetmedim falan diyor anormal olan benim doğumum mu yoksa herkes hissetti mi bu anı ?