Bsronr bizde anısı var sevgiliyken eşimi ben Shrek diye kaydettim oda beni Fionam diye kaydetti 2 buçuk aylık bebeğim var hâlâ aynı degistirmedik telefon ekran kilitlerimizde aynıydı 2 yıldır doğum yaptıktan sonra eşim bizim resmimizin yerine kızının resmini koydu ay çok zoruma gitti valla pabucum daha atıldı daha iki buçuk aylık bebiş 😁