Ecemsultan Açıkçası yapı gereği her zaman aş eşya sevmişimdir. Çok eşya seven biri hiç olmadım. Ev aşırı daralıyor ve ruhsuz bir eve dönüşüyor. Eşyaların hüküm sürdüğü bir yer izlenimi verir bana hep. Gereksiz gördüğüm her şeyi atarım. Senede bir dolabıma girer giymediğim her şeyi ayırırım. Oturma odamda yemek masası, kitaplık, iki tane koltuk ve halı var. Bir de piyano gelecek. Başka bir şey eklemeyi düşünmüyorum mesela. Bir sürü dolap bana gereksiz geliyor. Yok gümüşlük, yok ünite, yok tv falan. Hiçbiri yok evimde.