Kizlar, bir kaç gün önce post açmıştım. Hamile miyim diye. Ama adet olmadim bu 4. Günüm. Tık yok. Ki ben çok düzenli olan bir insanım. Dünde hastaneye gttim. Anlattım derdimi doktor bana dedi ki, 1 hafta sonra bir daha test yap. Bu durumda olan var mi. Asiri baş dönmem var (surekli araliksiz) mide bulantim var. Asiri halsizim. Asiri kabizim. Tuhaf olan ise hic bir yerim agrimiyor. Lütfen yardımcı olun. Bu durumda olan olmuştur illaki. Hamile olsaydım cikardi dimi knda