ipekveraa bana da bir annemiz söylemişti, benek benek olmuşt yanakları. Besin alerjisi mi diye düşündüm ama yeni birimler denememiştik. Ben sürekli olarak hafif nemli bezle ya da elimi ıslatıp salyasını temizledim. Hemen kuruladım. İki üç gün içerisinde geçmişti. Temiz tuttum sadece, ekstra krem kullanmadım. Belki ağzına kaçabilir diye. Fakat önerilen kremlerden dilerseniz gece uykusuna geçtikten sonra az miktarda ağız kenarlarına sürebilirsiniz. Ben kullanmadığım için tavsiye edemiyorum. Eczacınıza danışabilirsiniz. Kısa sürede geçiyor 🥰