ayazsmotherr Kızlar gurbetteyim. Memlekete geldim giderken mantı götürecektim ama uzun yola götüren var mı nasıl muhafaza ediyorsunuz
etuerk ayazsmotherr buz çantaları oluyor biz mesela yazın türkiyeye giderken onlardan kullanıyoruz içine buz kalıpları konuyor.
neanladinyurdagull ayazsmotherr Mantıyı yapıp fırınlıyoruz üstü biraz kızarıyor öyle saklıyoruz yiyecegimiz zaman salçalı suda pişiriyoruz bence gidene kadar fırınlanmış şekilde saklanabilir
pasaklisinkukuli ayazsmotherr bilmiyom canım öyle sakladıklarını biliyom ama fırınlanmış hiç yemedim ama yol çok uzun değilse 5 6 saatse mantıyı dondur sonra bir kutuya koy yanlarına da buz koy iyice kapat erimeden gider ben yazın kurban eti yolöadım 7 saat yola böyle hiç erimemişti
Milliyetcianne ayazsmotherr kayseride ailesi olan birisi olarak, firinlanmis getiriyorum. Buzluktan erir, ben bir kac sefer denedim olmuyoor