alparslan1_ Bölümüm eşit ağırlık olduğu için hem türkçe hem matematik çalışacağım. Güzel bir yayınevi önerirseniz soru bankası almaya başlayacağım🌈
papatya_1125 alparslan1_ dgs çalışmıyorum ama bir dönem ihtiyaç yayıncılık kitapları almıştım.cok memnun kalmistim