pertefeza1 Gul_anne Gul_anne fairy İsrail ürünü kullanmayın daha da almayın daha iyi olur diğer türlü bim olması lazım brind oda güzel idare eder
Gul_anne pertefeza1 İsrail ürünü oldugi çıkmış aklımdan zaten alamayacagim da binden alacağım bakalım
hamdusenalarolsun Sırbio markasından memnun kalan çok var. Ben geçen sene büyük koli almıştım daha 40 tabletim var ama bitince onu denicem. Bimden bi kere aldım pek memnun kalmadım