miraytan Ben deprem zamanı cok arastirmistim emziririm vs diye ama öğrendigime gore cinsiyeti ne olursa olsun 1 kiziniz 1 oglunuz var ise 2siylede kardes olmus oluyorlar yani sadece o anda emzirdiginizle değil cok hassas bir durum kardesiniz sagip eve biraksa ve biberonla flan vermeye calissaniz bende oglumu emzirirken 6 aylik hamile oldugumu ogrendim 1 yasina kadar emzirmeye devam ettim 1 yastan sonra istemesede mamaya gecmek zorunda kaldik cunku sutum ciddi derecede azalmisti cok denedim olmuyordu ama sonra cok sukur biberonla icmeye basladi