Merhabalar anneler 5 aylık ikizlerim var 5 buçuk ayda ek gıda tadımlarına başlayacağım doktorum 5 buçukta başlayalım dedi 15 günümüz var fakat benim ikizimin birinde 3 aylıkken gürültülü kaka mukuslu kaka şikayetiyle gastrolejiye gittik kaka testinde bağırsak enfeksiyonu çıktı onu atlattık ama mukuslu kaka geçmeyince alerjiye gittik orada kan testi kaka testi deride alerji testi yapıldı ama alerji çıkmadı doktorumuz zamanla düzelir eğer vücutta döküntü kakada kan olursa tekrar gelin dedi bi dönem düzeldi kakamız sonra bronşit oldu antibiyotik kullandık bitti yeniden başladı mukuslu cıvık kaka 20 gündür devam ediyor kan falan yok başta balgam atıyor diye düşünmüştüm ama soruma gelecek olursak biz tadıma başlaynca nasıl anlayacağım o besine alerjisi olduğunu kakası hep mukuslu çünkü alerji olup ek gıdaya geçen anneler lütfen yardım eder misiniz alerjiyi nasıl anladınız 🥺 Ben süt ürünleri alerjisi diye düşünüyordum hep ama testler temiz çıktı ben diyet yapmadım ama kakada kan yada başka bsey olmadı hep mukuslu kakası bi dönem düzeldi diye sevindim ama kısa sürdü neden kaynaklanıyor anlayamıyorum korkuyorum ek gıdaya geçmeye 🥺