nurcanyvz Kızlar bugün 4.ay aşısı olduk ve sağlık ocağı kan damlası verdi bı şeyle sulandırarak vermelisin yoksa çıkacak olan disinde siyah lekeler olabilir dedi siz hangi kan ilacını kullanıyorsunuz
motherisbackk nurcanyvz ben bestiron kullanıyorum doğal içerikli dişte de siyahlık yapmıyor 9 aylık bebeğim
Abaegrk nurcanyvz demiron damla kullanıyoruz bizde içinde paraben, renklendirici, koruyucu, alkol ve gluten yok. Aynı zamanda c vitamini içeriyor memnunuz
Niihhaann Kesinlikle sağlık ocağının verdiği damlayı kullanmayın hem kabız yapıyor hem içinde paraben var. Biz ocean microfer ile başladık öyle de devam ediyoruz hala
Lillas nurmet merhaba bizde sidefer kullanıcaz ama eczacı nasıl kullanıcağımızı aç mı tok mu kaç damla söylememiş eşime, siz nasıl yapıyorsunuz
nurmet Lillas kusura bakmayın mesajı geç gördüm. Bizim doktorumuz 0.5 ml ile başlayalım dedi. Emzirmeden 1 saat önce veriyorum sonrasında 1 saat sonra emziriyorum ya da mama veriyorum
Btl61 Lillas yani emzirme arasında Olmalı ne emsirdikten hemen sonra ne de emzirmeye yakın 3 saatte bir emziriyorsanız emzirdikten 1,5 saat sonra vermelisinz
Sonikiuc nurcanyvz sağlık ocağının verdiği leke yapıyor. Oceon kullandim dişlerinde sıkıntı yok çok şükür