Merhaba anneler,ben bu ay 11 gün geciktim,cedrina adında antidepresan kullanıyorum yan etkisinde yazıyor, tarlusal içtim bitti 3 gün geçti hala olmadım ,son iki ay 10ar gün adet olmuştum ondan önce günlerim 5ti..ve Kasım da Aralık’ta ertesi gün hapları içtim…test yaptım negatif ki ilişki yoktu zaten.Basina böyle bir şey gelen var mı.. tarlusal kaç günde etki eder ?