gunsumm hanimanne25 bugün takmaya başldım 12 de taktım öğlen hâla takılı uyurkende çıkarmayı düşünmüyorum çok rahatsız etmiyor bide 12 gün oldu doğum yapalı geç bile kalmışsın dedi doktor oyüzden çıkarmicam etki etsin
Mervetnl gunsumm uyutken muhakkak çıkarın kan dolaşımınız zarar görür allah korusun uyurken korse vb ürünler kullanılmaz
aselkus09 Ben sezeryan olali 4 ay oldu. Hala takamadim firsat bulupta bebegim gazliydi. Ve cok fazla gobegim kaldi 5 6 aylik hamile gibi.. simdi taksam faydasi olurmuuu
_Pnr_Kmrc_ aselkus09 hemen takın 4 ay uzun bi süre değil ben sezeryandan 3 gün sonra başladım takmaya korseyi 6 ay oldu sezeryan olalı hiç Göbeğim kalmadı özellikle hareket halimdeyken takın 🫶💐
Aslihancan aselkus09 bence kullanmaya başlayın hiç bişey olmaz kilolu insanlarda kullanıyor bunu etki ediyor niye işe yaramasın
Cindycix Bende külot korse formunda kullandım hala kullanıyorum diğer korseden daha çok memnun kaldım
Efecim Mervetnl yerini gösterdi derken neyi kestettiniz? Hangi marka kullanıyorsunuz ve günlük kaç saat?
Aslihancan derinsmayko ben 20 gün sonra taktım çünkü dikiş bölgesinde terleme yapıp enfeksiyon kapan çok varmış bence biraz bekle
Aslihancan 223mom ben yamuna korse kullanıyorum çok memnunum çok hızlı etki ediyor.Tek sorun çok zam gelmiş sürekli bi küçük beden almak zorlayabilir daha uygun fiyatlı korse öneren olursa bende bir bakarım
kder07 gmzkrgl evet benim doktorum da önermedi rahmin toplarlanöası lazım demişti bende takmadım eşim de korktu istemedi tsktıgım da hep kızıyordu öyle ce kaldı göbegim 😔
Aslihancan Oykusmummy ben kısa lateks korse yazandan aldım en çok o önerildi mutlaka kendi sitesine bakın çok daha ucuz oluyor ben öyle aldım trendyolda baya pahalı
Mervetnl Efecim doğumdan sonra 1 ay kadar hergün taktım tam dikişlerimin üstünğ kapatacak şekilde takmam gerektiğini söyledi
Mervetnl Efecim marka bilmiyorum eczaneye gittim korse almam lazımmış doktorum söyledi dedim onlarda verdi
Brownintens Benimki de modeli kancalı kızlar önden cırt cırtlı nasıl bir şey almam lazım bu fayda etmez mi acaba taktım sezeryan yerim acıyor rahatsız oldum sanki geri çıkardım bu sefer de göbek kalacak taksam da rahatsız oluyorum🤷♀️🤦♀️