ozer Merhaba, bebeğim 4 aylık hemşireler d vitamini bırakmam gerektiğini bıngıldağın kapandığını söylediler doktorumuzda d vitaminin etkisi olmadığını ve devam etmemiz gerektiğini söyledi. Aynı durumu yaşayan var mı ?
Bebitombuyuyor ozer 4 aylıkken kapandı. Saglık ocagındaki doktor kullanma dedi. Sonra kendi doktorumuza götürdüm. Diş ve kemik gelişimi için kullan dedi. Ve kendi cok iyi bi doktordur. Kullanmaya devam ettim. Kafa büyümesini takip edicez dedi
nnuurrr 5 aylık bebeğim geçen gün sağlık ocağındaki hemşiremiz bıngıldağı erken kapanacak gibi ama bu benim için önemli değil ben kafasının büyüyüp büyümediğini kontrol edeceğim dedi.