gunesinannesi_1 Merhaba prematüre annelerim bebeğiniz ne zaman başını tutup nesneleri takip etmeye başladı biz yarın 40 günlük olacağız hala bir tık yok nöroloji fizik tedaviye gönderdi korkuyorum acaba bebeğimde bir şey mi var diye
LoveStory gunesinannesi_1 3 ayın sonunda başını tutmaya başladı bizi de 2 aylıkken doktor korkutmuştu başka doktor 3 ayın sonuna kadar tutmazsa nörolojiye gidin demişti