Merhabalar fikrinizi almak istediğim bir konu var, kızım 38 aylık tuvalet eğitimimiz bu aya kaldı maalesef bazı sağlık sorunlarından ötürü, bugün 4.günümüz. İlk gün her yere işedi ve kaka yaptı doğal olarak ama 2.gün hiç fire vermedi çiş kaka hepsi lazımlığa, 3.günde aynı şekilde güzel ilerledi, sormak istediğim şu ilk geceden beri akşam 21.30da yatıyor gece 1de yatağa çişini yapıyor sonra sabaha kadar tutuyor müdahale etmedim düne kadar, dün gece 12.30 gibi kaldırdım usulca çişimizi yapalım gel kızım vs diye o kadar sert bir tepki verdi ki zaten dünyanın en sinirli çocuğu olabilir kendisi özellikle gece uyandırılınca inanılmaz kızıyor lazımlığı tekmeledi yapmayacağım diye ağladı tamam dedim yatırdım geri sabaha kadar yatağa işedi, acaba bana tepki olarak mı böyle yaptı eğitimden soğuttum mu diye korkuyorum, bir süre daha gece ellemesem 1 kere yatağa yapsa bu şekilde alışır mı yoksa muhakkak kaldırmalı mıyım 1 kere geceleri, kendiliğinden bütün gece tutmaya başlıyorlar mı bunu merak ediyorum şimdiden teşekkürler