Eleanora Anneannemin mezarina gitmek istiyorum annemle. Bebegim 1 yasinda. Hamile kaldigimdan beri hic gitmedim. Şimdide Bebegim cok kucuk diye bilemiyorum. Bebegimide kimseye emanet edemem
tosbikannesi6 Eleanora dün bile gittik hep gideriz bnce hiç bir sakıncası yok aksine çok ruhani duygular. Babaannemin oğlumu gördüğünü kalpten hissediyorum. Çok isterdi çocuklarımızı görmeyi
toffeenut Eleanora 1 yaşında bebek neresi olduğunu anlamayacak bile. Ölümü bilmiyor ne olabilir ki. Ha siz kendinizi tutamayıp feryat figan ağlarsanız korkabilir. Başınız sağ olsun.
birprensannesi0208 Eleanora yani bebeğim işk doğduğundan beri her gitmemde gittim bebeğimle birşey olmuyor ki şuan oğlum 3 bucuk yaşında bebeğim 5 aylık ikisiylede bir cok kez gittim
oglumubeklerken Eleanora yazın oğlum 1 buçuk yaşındayken babamı kaybettim defalarca gittik oğlumla, Bayadır gidemiyoruz havalar soğuk diye ama ilk fırsatta yine gidicem oğlumla dedesine
Buse_asya23 kimilerii. bebegin goturulmemesi gerektigini düşünüyor , ne amaçla blmyorum ama bebege iyi gelmeyecegini dusunuyolarmis. ama bende kizimi dogdugunden berii bircok kez babamin mezarlığına götürdum. ve dediginiz gibi mutlu olduk babamda gördü diye
Mavininyuztonu Oğlum 7 aylıkken gitmeye başlamıştık kayinbabamin mezarına şuan 3 yaşında hala gidiyoruz bir sakıncasını görmedim aksine fotoğraflardan tanıdığı dedesinin nerde olduğunu artık anlıyor.
bananeabiya Eleanora 10 aylık bebeğim ve eşimle, eşimin annesinin mezarına gittik. Mezar taşına dokundu inceledi. Ben mezarlık konusunda bi sakınca görmüyorum açıkçası. Ölülerin bi zararı olmaz ne gelirse diriden geliyor bu zamanda 🫠