belengaz3 Selam canım anneler 🌸 Cildim o kadar çok kuru ki tırnaklarımın yan taraflarında derin çatlamalar,yarıklar oluşuyor.Bıktım artık oturup ağlıyorum bazen acıdan.Bana önerebileceğiniz nemlendirici önerileri var mı ?
[silindi]  Benimde aynı. Artık bileklerime kadar kızarmış durumda. Ben normal nemlendirici sürüyorum ama pek işe yaramiyor. Burada bekleyeyim üstte kalsın
belengaz3 [silindi] valla hiç işe yaramıyor normal nemlendirici.Ne olacak bu halimiz ya . Geçmiş olsun sana da canım .