Orenda_ Günaydın anneler🌺 Görümcemler Araba aldılar bugün çarşıya çıkacağım ne alayım hediye olarak 😌aklıma 10 lt benzin götürmek geldi 😂
[silindi] Orenda_ Genellikle araba alanlar bir şey yapar. Hatta esprisi bile vardır. Araban yamuk, yok tekerin yamuk gibisinden 😀
Orenda_ [silindi] Onu bizde diyoruz😂 Eşim zırt zırt değiştirdiği için milletten alıştık duymaya.Bu sefer sıra bende😂
aura_meselesi_bu_sekerim Orenda_ Çok küçük kaçmaz mı sonra burun kırın yapmasın Orenda_ çelik jant yada yoksa mercekli far yada aracın neyi eksikse ( geri görüş kamerası park sinyali yarasa ayna vs vs )
Dhi Orenda_ 5 kere araba aldık bir tanesinde bile bize bişey almadılar aksine hep biz tatlı ısmarladık :D şu an kendimi enayi gibi hissettim:D
GiybetReis Orenda_ cocukları varsa arka koltuk kılıfı koruyucu (tekme ayakkabı lekelerinden korumak için) tablet tutucu , çocuk oto koltugu için araba aktivite masası. :) Anahtarlık , telefon tutucu , aynaya asmak için minik nazarlık ve dua . :)
[silindi] Orenda_ Ahaha neyse o zaman baya öneri yazmışlar 😀 arabayı kullanacakların baş harflerinden anahtarlık alabilirsin yanına araba kokusu falan filan ekleme yapabilirsin
Ahhannelik Orenda_ araba gormeyide ilk kez duydum 🤭 O kadar araba alıyoruz daha bir tane hediye getireni görmedim. 🤣
Orenda_ Ahhannelik Kaynanam sordu ne götürelim diye bende size sorayım dedim.😃Valla bizde her sene araba değiştiriyoruz kimseden birşey görmüyoruz neyse olsun onlar uzun yıllar sonra aldılar 😊
Dhi Orenda_ en sinir olduğum huyum sanırım :D bütçeniz ne kadar bilmiyorum ama ben en son mini araç temizleme süpürgesi almıştım şarjlıı
Orenda_ Fatma22 Yapıyormuşuz canım kaynanam öyle dedi hediyeye para yetiştiremeyeceğiz geçen de komşuma ev görmeye gittim 😄