bence en zor dönem ilk 6 ay. sonrasında bebeğin tepkileri artıyor, sizi anlamaya başlıyor, siz onu anlamaya başlıyorsunuz, agular gugular kelimeler gülücükler fışkırıyor❤ sonra oturma emekleme yürüme derken yaşı gelip geçiyor bile… sonra ne ara bu kadar büyüdü diye düşünüyorsunuz… bu ne ki diyenlere işine bak deyin.. tabiki her dönem her süreç zorluyor ama inanki bir anne demesi bir öpmesi herşeyi alıp götürüyor.. taze anne olarak anınızın tadını çıkarmaya bakın önünüzde çok çok daha güzel günler olacak ❤ sağlıkla büyütün 🙏