EbruBoluKaya Bizde de bu ara olmaya başladı 1 hafta sonra 3 aylık olacağız 2 haftadır ara ara bizde de kolu yaşil kaka oluyor haftaya doktor kontrolümüz
aysegul_my EbruBoluKaya bizde ayniyiz bir hfta sonra 3 aylik olcaz bazen bizdede oluyo ben gazdan die biliyorum sorarsaniz buraayada yazar misiniz haftaya benimkinind3 kontrölü varda bakalim bende sorcam
EbruBoluKaya aysegul_my tabiki yazarım çoğu kişi normal beslendiğini gösterir dedi ama işte annelik telaş demek