Merhabalar 3 ay 20 günlük bir bebeğim var memeyi tutmuyor emmek istemiyor çok zorlanıyorum emerken sanki savaş veriyoruz 15 saniye tutuyor bırakıyor başlıyor ağlamaya sürekli biberon istiyor sütümü sağıp veriyorum ama sürekli sağdığım için hem sütüm azaldı hemde göğüslerim çok ağrıyor emmediği için sürekli sağmakla uğraşıyorum neden böyle yapıyor bilmiyorum dil bağı vardı kestirdik dik bağı varken en azından 10 dk emiyordu şimdi hiç emmiyor lütfen bana yardımcı olun meme reddini nasıl alabilirim çok yorgun ve çok uykusuzum artık gücüm azalıyor